Tervetuloa kai sitten...

...tähäkin Blogiin !


Tiesin ja tiesitte, kai, että tämä oli vain ajan kysymys kun tämäkin ON TEHTÄVÄ.
"Jonkun se oli tehtävä" ja kuka muukaan tämän tekisi jollen MINÄ !?!!?

Jonkun on revittävä tuo vitun kusipäinen paskaläjä joka on pystytetty miltei ihmisen muotoon, alas, ja riekaleiksi ja sille pari uutta pers´reikää, lainatakseni kuten niin suosittua ON, Ameriikkalaisia Leffoja yms Anglojen ilmaisuja.



Joten tässä tämä nyt ON; minun uusi ja uljas ja tyylikäs(!) Sam Heedbärin vastainen Blogini !!

Nyt minulla on vihdoin omaa tilaa, rauhassa tuolta kiihkeän kuhisevalta PrimääriBlogiltani, keskittyä vain ja ainoastaan "olennaiseen"eli Samin repimiseen mahdollisimman pieniksi riekaleiksi. Kaikessa rauhassa. Ilman että joku ääliö kommentoi koko ajan tjns !


MINÄ voisin(!) ja helposti, tehdä tämän vielä paljon PALJON paremmin ja tehokkaammin, kuten kaiken mitä teen netissä, mutta minulla on syyni ja ne ovat kaikki hyviä, olla tekemättä niin. Joten tämäkin täytyy vetää vain maksimissaan puolivaloilla, mutta hei; minun puolivaloni on enemmän kuin teidän välkympienkään pitkät ! Joten kyllä te tästä joooootakin ainakin irti saatte.

Ja se itse tärkein pysyy kaikilla jotka tänne saapuvat tai tulevat ja joutuvat ja päätyvät ja eksyvät tai jopa ETSIYTYVÄT, mielessä ja keskimmäisenä ja kirkkaana; Sami Hedberg on imbesilli ja huijari ja EI hauska. Sami on vain lihava mulkku joka  on saanut jostain tyhmään ISOON(!) lapsenpäähänsä että on hauska, vaikkei ole.
Vaan sellainen ärsyttävä tyhmä hölmö, liian iso skidi, mikä koulussa änki aina välkällä hölöttään jotain omaa tyhmää paskaansa ja jota kukaan ei halunnut kuulla tai sietää sekuntiakaan.

Sellainen "väkinäinen läski" voisi kai sanoa ?
En tiä..? Miksei ?!



















Olen melko varma että sain tämän(kin) tehtäväksi, "luojalta", jotta aito ja oikea anarkistinen eli Jumalaallinen HENKI ja sikäli; kaikki hauska yms, säilyisi ja ihmisapinoiden täällä alhaalla, käsitys siitä kirkastuisi taas ja jälleen, edes samalle tasolle kuin mitä se oli 70-luvun Neuvostoliitossa ☭.




Olkaa Hyvät !





Revitään tuo harhainen tyhmä ja itsetiedoton paksukalloinen kailottaja suikaleiksi !

Kommentit

Suositut tekstit